Fan vilken dag =D

Första dagen med mössa är nu över. Det har varit bland den roligaste dagen i mitt liv, och veckan har bara börjat =D Mina underbara tjejer är bäst, de gör min dag.
Mössan åkte på vid 10 tiden, sedan var det full fart. Gick tre lektioner, åkte till stan och köpte balarmband + örgängen och ett hårspänne, träffade Nikko och kollade på hans lägenhet, åkte till Bella och umgicks, köpte mat och åkte till strömsparken för förfest, avslutade förfesten på Världens, sen blev det HUGO hela natten! :)
Mycket kortfattat av dagen:)
Haha, det blev så småningom fullt i vårt bord, så jag fick inte plats. Satt och umgicks med universitets människor istället.
Pontiak var på HUGO =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0