Let the stars show you the way..

Uj vilken helg! Mkt trevligt:) Lördagen blev lugn och skön tills 6 tiden. Var dags att fixa i ordning sig för partykväll. Åt middag på Bacchus med fina tjejer. Sen vidare till Jens för förfest. På väg mot Trappan fick jag tag på förköpsbiljett gratis;D Tycker att Trappan verkar bra men musiken var inte särskilt nice då i alla fall. Natten förde oss vidare till max och sen hem till min bror (som för tillfället inte är i Sverige:D) med brorsans vänner, för efterfest och "spooning"! Spooning med 5 pers är nog rekord! Morgonen började väl efter ca 2 timmars sömn, och att lägga is på sömntutorna. Sen brunch i Vasaparken, grillkväll hos Emily och nattbad i tunna under stjärnklar himmel. Härlig morgon idag med mycket sol, så lite brunare tror jag allt att vi är, även lite topplessa tjejer fick vi se! Vidare till mina kusiner för att fira födelsedag. Jao, det jag försöker säga är väl att jag hunnit med väldigt mycket på så kort tid och det är absolut underbart kul:P Nu sova, i morgon jobb! och mycket mycket troligt årets första dopp i det blå!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0