22 aug

Upp tidigt idag. Hade en gäst som sov över. En ny au pair som kommer att ta över Emmas plats. (Emma som är en av svenskarna som jag umgåtts med) Anna heter den nya tjejen och är också från Sverige så det känns skönt måste jag säga. Någon man kan prata med utan att haka upp sig på ord och allt vad det kan vara med engelska språket. Men iallafall, var tyvärr tvungen att dra upp henne med, för idag åkte jag, Anne-Sofie och Helena in till Chicago och kollade på Air & water show. Coolt var det. Fick även se en stor del av staden. Måste definitivt sitta och äta ute på Navy pier. Så fint om kvällen. Sen var det dags att åka hem och fixa sig för kvällen för då var de dags för Emmas goodbye party. Middag och massor av tårar. Supergod mat och väldigt trevliga människor. Nu sitter jag hemma och smockar i mig de godaste kakorna jag ätit. så här underbart sega med choklad i. När den här asken är slut så ska jag komma in i min nyttiga period med mat och träning, för några fler kilon på kroppen är förbjudet!

Kommentarer
Postat av: Margareta

Du verkar ha det bra. Trodde du skulle jobba och inte bara gå omkring o leva livet. Enjoy!! Kram Margareta

2011-08-22 @ 19:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0