Crazy, stupid, love

Nyss hemkommen från bio med två härliga tjejer från Sverige. Helena och Anna. Kom på en komisk sak att Helena bor 5 min gångavstånd från mig i Norrköping:) Kan man tänka sig! Blev först middag på en supermysig restaurang. En riktig köttbit med tillbehör. Det var det godaste jag har ätit på tre veckor om inte mer! Någon timme senare blev det bland den godaste glassen jag ätit, Ben & Jerrys. Har aldrig smakat det tidigare, men fy sjutton vad gott det var! Så nu är min mage lite svullen även fast jag tagit laktostabletter! Filmen vi såg på bio heter "Crazy, stupid, love". Riktigt bra film. Rolig och bra skådespelare. Älskar Steve Carell! Men nu är det sovdags, hoppas på en fin dag imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0