En månad

Helena, Anna och jag ska försöka komma in i en nyttig och bra träningsmånad. När vi är tre om det så ska väl motivationen hålla sig någorlunda uppe. Detta betyder, inga onyttiga måltider som snabbmat eller kakor eller godis osv. (Helena förstörde den biten för mig idag när hon kom med kaka) FY HELENA! Hon kan redan mina svaga punkter... Men iallafall, fredag eller lördag eller möjligtvis båda så får lite gott snax dyka upp, men på vardagarna är det strikt. Måndag till fredag är det träning som gäller varje dag, löprunda varje dag plus egen styrka de dagar jag känner för det. Eventuellt träning på söndagar med. Tror ni jag kommer att hålla det ?! Jao, fuskat har jag ju redan gjort andra dagen, men kan ju bara bli bättre då! ;)
Dagens lunch! Supergod sallad med mycket smaker faktiskt med kyckling och BBQsås. Ikväll fick jag smaka av värdpappans underbart goda nyrökt/grillat kött. Vilka smaker han hade fått till i köttet! Kan ju verkligen inte säga att de är dåliga på att laga mat här eller att de har onyttiga måltider vad gäller föräldrarna. Däremot äter barnen typ bara onyttigt. Men men, ska väl hålla mig till föräldrarnas "regler" vad gäller barnens mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0