First day of work

Idag var min första dag på jobbet. Upp kl 7am och fixa frukost och skjutsa Bridget till "Swedish hockey camp" tydligen svensk spelare som var coach. Riktigt duktig var hon. Hem i mellan och åt lite och skypade med far min:). Sen hämta Bridget vid 11.30am för att äta lunch och försöka hitta på något att göra. Blev att vi tog Coco (deras hund) på en promenad till en park, sen lärde jag Bridget en ny lek då man sitter på gungor och lite annat där till. "Swings" döpte hon leken till och blev väldigt populärt. Har även lärt henne Pinockio som hon ofta tjatar om. Man hoppar ifrån varandra och sen ska man försöka ta ut den andra genom att trampa, "nudda" foten. Vi hann också med en sväng med båda barnen till djur butiken. Så söta och roliga djur. Dagen rullade förbi fort till kl 5.00pm. Men är as trött redan nu kl 9.00pm så ska nog sova nu och bli pigg imorgon. Hoppas att det är bra väder då med för nu har jag och Bridget gjort pinkyswear att gå till beachen, som hon inte ville idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0