My host children

Jobbat idag från kl 8-17. Tog en lugn och skön morgon med frukost, kollade lite halloweenkläder på datorn, sen kom Helena förbi med sin hund och ett av värdbarnen en stund. När de åkte passade vi på att åka till party affären. OBOY vad grejer de har!! Så himla kul att arrangera fester om vi hade en sån affär i Sverige!!! Muggar i alla dess färger till kostymer och peruker i alla dess former och tema pynt i mängder. Nu sitter jag och funderar på mitt nästa drag för eftermiddagen. Slängde resten av kakorna för nu ska jag vara nyttig. Inga mer sötsaker för min del. Är ju godare att ta någon matbit istället. Varför förstår inte kroppen det förrän man har proppat i sig några kakor. Men nu, bara nyttiga köp i framtiden....blir ett försök iallafall!
Fick min första lön idag, men bankkortet har inte kommit än så inga pengar för mig på ett tag:)
Här är mina värdbarn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0