Myspys

Detta är vad jag myser med om dagarna! Mina flickor bor ju på andra sidan jordklotet nu. Får mysa med katterna tills jag kommer hem igen. Har faktiskt legat typ i sängen hela dagen när jag varit ledig. Skypade med mamma, såg på en film och var inne på internet. Helena kom förbi med kaka och en liten busig pojke (Kaden, hennes värdbarn). Höll på att skratta ihjäl mig här om dagen när de var över på besök. Vi satt nere i källaren och lekte med de typ 100 gossedjuren som finns utspridda på golvet.
 
Kaden :"Look at that black stuffed animal!"
(Katten som vandrar omkring bland gossedjuren)
Kaden :"Look at that stuffed animal, i want to play with it!"
Efter in liten stund
Kaden : "oooh is it real?" (och ser helt förvånad ut)
"Haha yeah Kaden, it´s real, it´s a cat"
Kaden : "ooooh"
 
 
 
Har hört mycket om att jag har kattögon. Jaa, vad tycker ni?
 
 
 
Trackback
RSS 2.0