Nu bär det av mot ett grymt år i USA

Nu bär det av. Inte många timmar kvar tills jag flyger över havet till andra sidan jordklotet. Känns läskigt men ska bli oerhört kul. Åker från Arlanda i morgon kl 2 och mellanlandar på Island för att sedan åka över till USA. New York är min första destination där jag ska gå i skolan under 4a dagar, träffa andra au pairer och få åka en tripp runt staden. Fredagen den 12e åker jag över till Chicago där jag kommer spendera mitt liv under ett helt år. Super spännande. Har sprungit runt och packat hela dagen men nu känns det helt ok. Magen kommer väl vända sig ut och in imorgon när jag vaknar. Jag hoppas att ni alla får ett toppenår i Sverige!! Ska försöka uppdatera så mycket som möjligt om mitt år här på bloggen så kika in lite då och då om ni vill känna er uppdaterade om mitt liv;)



Kommentarer
Postat av: Linda

Jag kommer sakna dig!!!! Ha det grymt nu :D !!

2011-08-09 @ 08:34:28
URL: http://antsy.blogg.se/
Postat av: Sanna

Åh,lycka till nu snygging! Du kommer att få ett grymt år :)

2011-08-09 @ 17:37:04
URL: http://susanna.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0