Svenska chokladbollar

Har fått lite färg i ansiktet idag. Åkte hem till Anna och sola och badade i deras pool i tre timmar sen hem och jobba. Var kul att jobba idag. LC kom över. En av au pairerna i området med barn som är lika gamla som mina. Skönt att barnen håller sig underhållna, medan jag och Lc gjorde svenska chokladbollar och ett försök till hemgjorda chips. Barnen tyckte att de blev ok men hehe nae de blev inte så bra! Nu sitter mina värdbarn framför Tvn i 10 min till sen är det läggdags. Känner att jag med behöver sova nu (halv 10) men jobbar ända till 11 sen blir det troligtvis att åka in till Evanston på hemmafest med Lc. Spännande men är inte säkert än.
Vet inte vad det är med bilden men den får mig glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0