Waiting for the rain to stop..

Sitter i mitt rum och väntar på att det ska sluta regna. Planen var att ta mig igenom en löprunda och ett eget corepass. Har min nya tröja från Victoria secret på mig. Så skön, så mysig. Älskar den. Blev lite shopping igår med. Måste snart slå mig på fingrarna:) Fick komplimaner för min stil i nästan varje affär jag gick in i. Vet inte om det är för att vara snäll eller vad det var, men kul:) Fick en kommentar om att jag såg ut som en LA tjej. Tar det som något positivt!:) Tänk vad man kan få en människa att lysa upp med lite komplimanger. Ikväll blir det filmkväll hemma hos en av Au pairerna i området. Båda tummarna upp!
Bamsekram till er från Chicago!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0