Sjukling

Vaknade med tuppen! Nej det gjorde jag verkligen inte. Ingen träning blev det heller. Har gått och blivit sjuk. Rinnig näsa och halsont. Har lyckats hålla mig borta från allt när barnen varit sjuka men väl när jag är ledig så kommer det även till mig! Men inte något att sitta hemma för. Åkte Down town strax efter lunch för att göra några ärenden. Vandrade runt i typ 4-5 timmar i kyla och regn. Men gissa om jag njöt ändå eftersom jag är i Chicago! Njöt av att se mig omkring! Förkylningen blev dock inte bättre. Ikväll kom Siri förbi för lite småprat. Precis vad som behövdes! Satte sen på en Scooby doo film. Det var länge sen. nu ska jag strax sova och hoppas på att bli frisk! God morgon på er Sverige.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0