What a day.....

Började med att gå upp kl 5 efter olyckligtvis mindre än 4 timmars sömn. Iväg till jobbet och börja med dagsuppgiften som ska utföras på förmiddagarna. Fick inget jobbigt då men sen fick jag veta att jag var tvungen att ta Eriks uppgift med och efter det så slog kroppen ifrån. Storstädning i tornet upp till rutschkanaorna med högtryck. En j***ligt jobbig maskin i så trångt utrymme. Sladden ville dra mig bakåt ständigt och solen gassade genom de stora fönsterrutorna. Yei!!! Zombie resten av dagen. Fick höra att jag såg sliten ut "ett par" ggr. Slutade två där, sen hem och äta, duscha och försök att bli lite piggare, för att sedan jobba igen med min simgrupp och vuxen crawl. Det är tur att det är så roligt som det är annars hade kommit hem som en gråtandes trött fyraåring kl 10 på kvällen. Alla under träningen i Blacka får mig att le. Känns toppen:) Men nu sitter jag här och räknar med en riktig nice sovmorgon imorgon. Zombie Malin är ingen vacker syn!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0