Heldag på jobbet

Började jobba klockan 8 och möttes upp lite senare av en riktigt lycklig flicka som gick och bar på sin fina medalj från helgens mästerskap. Tror att hon kommer att ha på sig den hela veckan ut! Bestämde mig för att laga ordentlig mat till barnen idag. Det blev köttfärssås och pasta. Bridget sprang upp till pappa Sean och grät för att hon inte ville smaka (även fast jag inte tvingade henne), men Colm såg nyfiken ut. Fick kommentaren "You try first! I wanna see how you eat it!" Sen gluffsa han i sig och tyckte det var en hitt. Fick honom till och med att tycka att ketchup var gott på pasta! Ganska rolig att se hur förvånad han var när det inte smakade så dåligt med ketchup:) Fortsatte vidare till bio sen och såg Puss and Boots. Filmen gick hem hos barnen men jag tyckte den var sådär även fast jag hade mina stunder av skratt. Har varit en riktgt bra dag! Åkte och handlade mat på kvällen och sen blev det starbucks med Sirri birri och två tyskar.
Bokade två helgkurser down town idag med! 13-15 januari och 13-15 april. 2 helger= 90h= 6 credits= allt jag behöver träla mig igenom under året! Underbart! Kommer även ha med mig underbaraste flickorna Anna och Siri. Kursen heter American dreams= You and your Community och USA and Chicago in a Nutshell.
Nu blir det sängen. God natt säger jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0