Kan bara bli bättre!

Ja, haha går inte så bra för mig med uppdateringarna! Har hittat på endel sen sedan, kommer knappt håg vad vi gjort men mycket har det varit. Och kul har vi haft!;)Har även haft min värsta och längsta dipp. Har inte längtat hem eller så utan all energi har varit borta, har varit irriterad på vissa saker vad gäller au pairlivet o lite annat, stressad egentligen utan anledning, allmänt nere. Har varit en tid som jag verkligen hade behövt mina underbara. Ni vet verkligen hur jag fungerar!! Ni får mig alltid snabbt på benen igen. Men nu är jag på väg tillbaka ;) What does'nt kill you makes you stronger! But I miss you guys! Blir en litegranna bildbomb med minnen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0