A typical day

Ja, vad har hänt idag?! Startade dagen, efter att ha skjutsat barnen till skolan, med att åka till gymmet och träna spinning. Herregud vad det var jobbigt! Men kändes bra. Skulle varit skönt att simma lite efter men väntar på paket från mamsen som innehåller bla simgrejer. Åkte sen hem och skypade med mamma och lagade mat. Sen har det varit en jäkla massa skjutsande. Hämta båda barnen från skolan, åka till Bridgets gymnastik, hem och käka, sen till bridgets hockey, hem igen och hämta Colm för att åka till North shore Ice arena, typ 20 min bort. Så nu har jag suttit och frusit ihjäl i över en timme. Snacka om att jag kommer att vara vinterklädd nästa gång jag åker dit! Slutar senare än vad jag brukar idag. Min värdpappa är bortrest med jobb så 9 slutar jag idag jämfört med 6. Blir sena kvällar tills på torsdag ser det ut som, sen är jag ledig hela helgen. Gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0