Finally Im writing again because Halloween is here!!!!

Halloween är här och måste säga att det är ganska grymt. Herregud vad alla klär upp sig. Åkte down town på fest. Tågen, gatorna och lägenheten var fulla med utklädda människor! Inga fegisar heller kan jag säga, ordentliga outfits var det. Älskart! Åke först hem till fina Siri för att fixa oss och äta middag med hennes familj. Sprayade håret ute i mörkret, fick chocken när jag kom in. Men aa, det kan ju inte vara lätt att tappa bort mig en kväll som denna iallafall;) Sen vidare till Sarah på förfest med au pair gänget. Första ordentliga festen i USA. "Ja jag är lycklig, ja jag är lycklig, ja jag är lycklig måndag tistag onstadg torsdag fredag lördag, ja jag är lycklig ja jag är lycklig, ja jag är lycklig hela långa veckan ut!"
Festen var dock en liten liten besvikelse, musik att sjunga till och röda partymuggar saknades ju! haha Men goa och glada människor fanns det gott om, och gratis bar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0