Härlig fredagkväll

Är ensam hemma sedan 11am tills på söndag kväll. På eftermiddagen/kvällen idag kom dessa två underbaringar över för en lugn kväll. Lagade tacopaj och kladdkaka. Såååååå underbart att äntligen laga mat, RIKTIG mat! Är tvungen att ta hand om min familjs hund under hela helgen. Jag kommer att vara DÖD på söndag. DÖD! Känner just nu att jag aldrig någonsin skulle vilja ha en egen hund i framtiden. Ja, även Anna och Siri som har hund hemma håller med mig. Min familjs hund är galen:S Måte ta hand om hunden nästa helg med. Ja, jag undrar hur det kommer att gå. Men kvällen blev lugn och skön "annars", pratat om allt och inget och ätit gott! Älskart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0