Goodbye party for Alcione

Ja, då var jag hemma själv igen då sen igår. Känns underbart. Känner att jag kan röra mig helt fritt. Ja nästan iallafall. Har hand om hunden hela helgen igen. Känns väl ok. Hon är nämnligen lite sjuk nu, och har inte lika mycket energi som hon brukar. Hon kräktes hela morgonen igår för att hon hade fått i sig något som inte alls var bra. Sen igårkväll upptäkte jag henne med en burk med allergitabletter. Ja, ni kan ju kanske ana om jag var rädd eftersom burken var tom. Hon kräktes i natt också men nu idag ser det ut som att hon mår hyfsat. Inte så mycket energi men hon kräks iallafall inte mer.
Igår kväll åkte jag till CJ Arthur's (en bar) med ett antal au pairer för att säga hej då till Alcione. Hade gjort ett större kort med lite fina ord i och sen fick alla skriva i sina namn. Riktigt mysig kväll, med sång och skratt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0