En helt vanlig dag i staterna

Har inte så mycket att säga om den här dagen. Mina benhinnor kändes ganska bra idag så passade på att springa en tur. Känns lite nu efter men hoppar kanske över löpningen imorgon bara för att starta lugnt igen. Var tvungen att åka till banken SJÄLV för att jag inte fått pinkoden för att aktivera kortet. Jag.....själv... till banken....prata engelska.... Var lite nervös men gick riktigt bra faktiskt! Åkte vidare in till Old Orchard med Helena och Anna. Och se på tusan, Helena (som knappt skulle vilja sätta sin fot inne på H&M eller forever 21) shoppade loss på forever 21. Sen blev det jobb igen.
Sitter nu vid datorn med lite snax och ser på Robinson. Mös till det lite med ett ljus. Känner mig på ett
riktigt myshumör idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0