Fan att jag alltid ska förstöra..

Löpningen är i full gång här i Wilmette. Men blir så arg på mig själv. Ska alltid förstöra när jag försöker komma igång med träningen. Antingen är jag för lat eller för ivrig. Kan knappt gå nu efter löprundan. Löpte 20 minuter i morse och 20 nu och mina benhinnor skriker. Jag hoppas att det går över någorlunda tills imorgon. Ska ta en lång promenad istället då på morgonen och sen ett styrkepass på kvällen. Håller tummarna för att jag kan springa på fredag igen.
Och att inte gå att småäta är ju så jäkla svårt. har klarat mig från bakelser och dylikt men då blir det annat istället. Det får väl bli som så att jag trappar ner med småätandet mer och mer och den här veckan var steget att få bort alla bakelser och godis. Nästa vecka blir mitt mission att försöka få bort resten av småätandet, och hålla mig till bra måltider och mellanmål. Dagdrömmarna om allt gott kommer väl att blekna bort med tiden hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: Emily

MIN FINA UNDERBARA GOOOOA! <3

2011-09-03 @ 11:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0