Fredag 2:e sep i bilder

Efter 1,5 timmars jobb åkte jag och Anna till Evanston till Urban Outfitters. Hade längtat så länge på att åka dit. Butiken, stilen allt passar mig perfect. Skulle kunna gå där inne en hel dag. Skulle kunna köpa allt! Köpte på mig lite men pengarna måste nog börja sparas, så höll åt mig.

Drog vidare till Old Orchard där vi åt lunch. Apa gott! Men osten fick min mage att svullna upp. Laktos. Men ibland så måste man få njuta lite:) Gick sen vidare in på affären forever 21 för ytterligare shopping. Köpte på mig lite bra kläder för arbete och vardag och mys.
Hem för jobb igen i några timmar....
Efter jobbet i kom Alcione förbi och plockade upp mig i sin bil med världens bästa AC. Haha, helt öppen bil. Härlig att åka i och behöver ej låsas när man parkerar den. Vi åkte ner till stranden och låg och bara pratade. Känns riktigt tråkigt att hon åker snart. Hon reser nästa på två veckors semester, sen kommer hon hem och jobbar i två veckor, sen hem till Brasilien. Vi får se till att göra det bästa av tiden.
Senare på kvällen kom Anna hem till mig med luftmadrass och tandborste. Tänkte att vi skulle ha en myskväll och sleepover. Sprang först en runda, sen åkte vi till en restaurang "Tokyo & Beijing" med supergod mat. Dit kommer vi lugnt tillbaka. Riktigt gott och snabb service.
Efter middagen blev det filmmys med Ben & Jerrys och m&m. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0