Love love love halloween

Åkte till gymmet idag med Anna för att göra ett försök till att få tillbaka min motivation till träning. Den är verkligen i botten, likaså mitt humör. Kan inte sätta fingret på vad det är men känns lite halvdant nu och har gjort det i ett antal dagar. Mår bra när jag kommer ut ur huset. Men aa. Har inget mer att säga om det! Men gjorde ett bra försök till 1 timmes träning. For sedan iväg till underbara Panera bread. Valde sallad och gud vad gott sallad kan bli med lite kryddor och bra dressing! Härligt med en lång pratstund. Detta behövde jag! För att avsluta min ledighet så åkte vi förbi Halloween city. ÄLSKAR redan halloween mer i USA. Vill köpa hem massor och göra största halloweenfesten för alla mina underbara vänner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0