She is all into the food

Medan familjen åkte iväg på restaurang så fick jag rota bland resterna som fanns kvar från veckan. Men inte blev jag less för det. Blev en smarrig måltid med potatismos med parmesanost i, kött och BBQ sås.
Hunden på bilden är familjens hund "Coco". Varje måltid sitter hon så här ända tills hon inser att maten är slut på tallriken. Då börjar hon lukta sig fram för att se om jag gömmer någon matbit. Likaså i köket om man står och lagar mat så går hon i hälarna på mig och förväntar sig att jag ska ge eller tappa något. Om jag skulle gå iväg för en sekund och lämnat en tallrik med något smarrigt på bänken så skulle det vara borta nästa sekund! Detta är husets lilla tiggare och tjuv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0