Söndag 18e sep

I söndags åkte jag till ett stort shopping mall norrut ca 40 min med Sarah. Det var ju som vanligt jag som inte skulle shoppa något men jag som kommer hem med mest. Men det blev en riktigt mysig runda. Äffären på första bilden är jag kär i. Som ni kan se så är det typ indiantema i butiken och jag bara älskar alla slags drömfångare och liknande saker. Var bara tvungn att ta upp cameran. Så himla fina saker.
Trippade in på Halloween express med. Längtar till Halloween och få se hur allt går till och ser ut på denna kontinent. Det är ju något man har hört så mycket om. och vilka mängder av olika kostymer de har! Kostymerna på väggen som i ser på nedre bilden är bara hälften av alla kostymer och mindre än en tredjedel av affären.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bara liiiite mer kostymer än på Partaj i Norrköping Malin ;)

2011-09-22 @ 15:18:14
URL: http://retrokim.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0