Utan bil.

Idag är jag utan bil. Den ville inte starta i morse så min värdpappa försöker fixa den annars så blir det verkstan. En gammal Volvo är det jag har. Volvo känns ju superbekvämt men känns sådär att behöva vara orolig att inte kunna starta om jag måste någonstans. Fick ta den stora bilen idag. Då menar jag stor. Eller det kändes så ifrån ratten iallafall. Är van vid de små, låga, kompakta. Men det gick gaska bra, vande sig efter en liten stund. men måste säga att jag hellre håller mig till de lägre bilarna.
Här har vi min lilla fina Volvo.
Eftersom jag skulle ta det lugnt med löpningen idag så åkte jag och Helena till hundstranden med hundarna. Det är ju tur att hon har en bil iallafall. Var ganska disigt idag men superfint väder. Härlig morgon. Väl hemma var det dags att tvätta, tvätta, tvätta. En maskin till nu så är jag klar med båda barnens och mina kläder.

Kommentarer
Postat av: Helén

Så liten är den väl inte? Den är ju inte mindre än Linus volvo, men kanske jämfört med alla stora åk i USA. Stationsvagnar och stadsjeepar. Hoppas i alla fall att det ordnar sig snart. Puss o kram från mamma

2011-09-01 @ 22:25:37
Postat av: Malin

Jo men tänk dig att Volvon på bilden är liten:) Känns konstigt att köra bilar där man sitter så högt upp från marken! Den är inne på verkstan nu så får veta felet imorgon förhoppningsvis! Massor med pussar från mig!

2011-09-02 @ 01:47:49
URL: http://vilhelminan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0