Gårdagen i bilder

Anna och jag åkte till LA fitness i Northbrook. Körde 30 min kondition och gymmande riktigt hårt benen, rumpan och bålen. Inte undra på att jag har träningsvärk. Gillar gymmet. De har även instruktörer som går runt och ser till att alla har det bra och gör rätt och ger råd. Gymmet i både Northbrook och Evanston är stora och bra gym, riktigt bra när man kan åka dit på förmiddagen för då är det minst människor. Åkte sedan vidare till Northbrook court (varuhus) och shoppade lite smått. Jag gjorde bästa köpet ever. Handlade 5 olika saker. Personalen verkade jätte stresad, eller iallafall hon i min kassa, så hon råkade slå in det billigaste klädesplagget två ggr (13dollar) och glömde slå in det dyraste (35dollar). Så nu är det bara att gå tillbaka och rätta till felet med att hon slog in ett plagg två ggr, så får jag 13 dollar tillbaka plus att jag fick det dyra plagget gratis;D
På kvällen åkte vi tillbaka till Northbrook court och mötte upp med två danskar. Kathrine (blonda på övre bilden) och Marie (bredvid mig på andra bilden). Härliga flickor. Kom fram till att vi kunde förstå varandra lite när man pratade långsamt och att det låter som att vi svenskar sjunger när vi pratar svenska. Hehe ja det är ju kul att man kan sjunga hyfsat bra på något sätt! :P Shoppade ännu lite till.  Åkte sedan hem till Anna för att göra kladdkaka. Var lite svårt för smöret smakar inte riktigt likadant, kakaon var ljusare än vad vi har, hittade inget vanilj pulver hos Anna och gick inte att ändra värmen i micron. Men tjejerna var nöjda med mitt bak så tummen upp:) Ska försöka göra kladdkaka några gånger till så blir den nog bra i slutändan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0