Vad skulle jag göra utan er?

Ni är dem jag inte klarar mig utan när jag mår som sämst, ni är dem jag vill vara med när jag mår som bäst! Har inte gått lång tid här men känner att det kommer att kännas tomt när Helena åker hem till Sverige igen vilket är väldigt snart. Hon har alltid den sprudlande energin som går in i kroppen och fyller upp dig. Alltid glad och alltid så kloka ord. Hon har visat mig i princip hela området här och har hjälpt mig precis när som, alltid när det behövs. Bestämd med raka ord. Det behöver vi mer människor med, för Helena, du är helt underbar! Anna kom en vecka efter mig och vi klickade på direkten, skönt att hon är från Sveige så man verkligen kan prata med varandra när man behöver, vi tycker om samma saker och tränar och umgås från och till närstan varje dag i veckan även om vi bor 20 min ifrån varandra! Älskar att hon alltid vill hitta på saker och aldrig sitta hemma. Deppressionen kommer ju snabbt då ellerhur? ;) haha Där känner vi nog igen oss båda. Hon och jag har startat året tillsammans och då ska vi avsluta det tillsammans! Önskar bara att du ville resa sista månaden!  Ni är helt underbara tjejer!
När man åker helt ensam till ett nytt land, med ett nytt språk, och bor i en ny familj, med nya regler, med ny kultur med mycket nytt att ta in och komma in i en vardag där man ständigt måste sammarbeta med en familj och tänka på vart man ska vara för att inte vara ivägen eller när man ska äta lr så, och att starta en helt ny umgängeskrets så kommer vi au pairer på så sätt väldigt nära varandra. Kan vara svårt att förstå, men vi behöver varandra! Vi vet vad den andra går igenom! Den här upplevelsen kommer vi aldrig att glömma!

Kommentarer
Postat av: Anna Sjoberg

Vi ska klara det här tillsammans gumman! Jag lovar dig det. Vi får umgås mycket under dagarna och kvällar och absolut våra fantastiska helger (aldrig sitta ensam, ensam är tråkigt för då blir man hemsjuk ;) ). Som du sa, vi startade detta tillsammans och vi ska avsluta detta tillsammans, vi ska ha känt att vi har levt vår american dream om 10,5 månader! <3

2011-09-24 @ 03:34:11
URL: http://annsjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0