Starbucksplugg

Mina underbara au pair flickor från Sverige på bilden. Från vänster: Siri/Sirrban (i svart), Cilla/Cecilia (vinkar), Madde/Madeleine (saknas mer nu för tiden), Anna/Banana (leopard), Jenny/Cesar (bakom anna), Verran/Veronica (som jag klänger på), Zara/Hmmmm.. tummen upp i alla fall;) Ja mamma och pappa, nu får ni försöka sära på alla!
Tog mig i kragen och gjorde nyttiga saker idag. Var på posten, gymmet (avslutade mitt medlemskap, på LA fitness, så har två månader kvar att träna där nu), lagade mat, skypade ordentligt med mamma. Jobbade med en trotsig unge och nu sitter jag på starbucks och försöker plugga. GRYYYYYMT skönt att komma bort från källaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0