Welcome home Helena

Helena har nu varit här ett tag och hälsat på sin familj. Ni som inte vet så var hon au pair här i grannområdet för 6 månader sen. Hon bor även i min stad i Norrköping. Igår kväll kom hon förbi för att säga hej till min värdfamilj. Och idag kom hon, Siri och Jenny förbi på lite the och snack:) Superkul att se kvinnan igen!
Har ett riktigt irriterande problem! Jag är sjuk IGEN! Pallar inte mer. Så här ofta jag har varit sjuk är ju inte normalt. lr kanske, men inte för att vara mig. Hinner inte och vill inte vila för att bli frisk. Vill ut och hitta på saker så så får det bli, men ikväll blir det plugg. Arbetet till weekendkursen ska in imorgon, men då finns ingen tid. Håller på att jag inte blir värre till helgen bara!

Kommentarer
Postat av: Elina

Friggs C-vitamin! Min räddare i nöden :)

2012-04-06 @ 07:08:58
URL: http://sweeeden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0