I will never be the person you want me to be. This is my life, this is me.

 
Tror jag har kommit ur min träliga bubbla jag satt i igår. Uppe på benen igen. Tog en promenad till Tresure Island affären och köpte lite köttfärs etc. Ska laga mat till familjen ikväll. Lasagne blir det. Min kära mor skickade över ett baket med kryddor och plattor mm för ett antal månader sen, min favvo lasagne från sverige. Mums. Nervös! Hah varför då, frågesätter jag mig själv ständigt. Blir nog bra, det är ju inget svårt lixon. Bara att hälla i kryddorna ju. Nervös för reaktionerna antar jag. Får man kärlek av dem så VILL man ge tillbaka! Har börjat tvätta mina kläder med, nice med lite nya kläder efter 2 veckore tid!! Waa har nästan glömt vad jag äger.  Berättar väl hur middagen gick senare i kväll. Håll tummarna;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0