Why be nervous? Cuz you want it to be perfect!

min nya bandana köpt under wicker park festivalen
 
Middagen gick super. Vad skulle jag vara nervös över!?!? Men jag trodde verkligen inte att maten skulle räcka Det stod till 4 pers men la till extra köttfärs och höll tummarna eftersom familjen består av 5pers plus mig. Visade sig sen att ett utav barnen skulle ha sleepover, och vips så var vi 7. Har nog aldrig lagat mat för en hel familj såhär, men ville verkligen göra det för dem efter allt de gör för mig. Det grymma var ju såklart att allt räckte. Det blev till och med över. Sjukt. Då har vi massa sallad och bröd att äta imorgon. Har nu suttit sena timmar med den 15åriga flickan nere i "vårt" rum och pratat och haft lektion. Ja hon har faktiskt lärt mig hur man använder flera olika mode och inspirationssidor. Hon är grym. Vi får väl se hur mycket jag fick in den här kvällen. Learning in process! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0