Say everything is allright

Både ja och nej. Njuter just nu till 1000 här i USA. Ännu mer snö har fallit de senare dagarna, lite grann idag igen. Men känner mig glad med tillvaron ändå. Våren är på g! Har dock åkt på en riktigt ordentlig förkylning. Hela min värdfamilj är sjuk nu med så är ju ingen risk för att smitta dem. Det värsta är locket för öronen på grund av förkylningen, känner mig lite halvt döv. Jobbade morgon och sen från 3-5 sen blev det ännu ett avbrott och passa B igen från halv8 till 9.30pm. Imorgon blir nya planer, som troligtvis Wricker park med Siri och middag på kvällen med flickorna. Ingen riktig dejt här inte. Ska väl försöka fixa en liten chokladask till barnen med.
Har ju glömt att berätta hur det fick för mina två veckor utan sötsaker. Måste tyvärr säga att jag fuskade två ggr. Men är ganska nöjd ändå att jag åt det två ggr på två veckor. Jag och Jenny har hoppat på ett nytt vad nu för att hålla oss på en måttlig nivå. Ja vi är väl de mest odissiplinerade flickorna eller vad man nu ska ta till för ord, så får ta hjälp av varandra. Nu är det mer pengar på spel. Haha , detta ska bli spännande. Födelsedagar och speciella tillfällen är godkänt. Annars är det strängt förbjudet. Jenny har det hela året, medan jag har satt det till början av sommaren än så länge;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0