Springfeelings

In the car, by the school, waiting for B
Har riktiga vårkänslor idag, varmare väder, snö som smälter bort, friska, härliga vindar, sol som skiner. Träning på morgonen, dusch och fixa iordning sig som har varit ganska ovanligt sen jag kom hit till USA (jobb i mjukis), på med skinnjackan och converse istället för vinterjacka och kängor, for bort till Evanston till en secondhand affär jag letade upp på nätet. Jag är kär, blev totalförälskad. Var där i typ 2 timmar och jag han inte ens gå igenom halva affären. Ingen stor affär, men massa kläder jag gillade. Tror jag var i omklädningsrummet en 5 ggr med ett drös med kläder. Ska deffinitift tillbaka snart igen. Hämtade B och hennes vän från skolan för en playdate, C kom hem för att göra läxor och sen spela tvspel som var lovat. Själv satt jag och chattade med en vän tills det var dags för Bs läxor och mat. Sen blev jag off. Herregud vad jag njutit av dagen! Mer av sånna dagar tack!
Have real spring feelings today, warmer weather, snow that's melting, wonderful breezes, sun shining. Exercise in the morning, shower and getting ready with some nice clothes etc wich is pretty rare since i came to USA (working in soft clothes), on with the leather jacket and converse instead of winter jacket and boots. Went to Evanston for a secondhand store I looked up on the internet. Im in love. Was there for about 2 hours and i didnt even have time to look through half of the store. It's not a big store, but I found a lot of things I liked. Think I was in the dressingroom like 5 times with a bunch of clothes. Will definetly go back there soon. Picked up B and her friend from school for a playdate, C came home for homework and then video games that he were promised. I just sat in the couch chatting with a friend until it was time for B to do homework and dinner. Then I was off. Omg how I enjoyed the day! More of those days please!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0