Bowling & Grammys

Har åkt på en förkylning nu. Mitt yngsta värdbarn har hostat och hållt på hela veckan. Höll tummarna för att jag skulle klara mig ändå även fast jag varit runt henne allt för mycket. Men nope, idag kom det. Rinnig näsa och lite ont i halsen på morgonen men inget värre "än så länge". Tog en lugn morgon, sen på eftermiddagen blev jag upphämtad av Sarah och en bunt med andra au pairer för att åka på månadens au pairmöte. Bowling var på schemat den här gången. Turdag eller inte men sjukt vad bra jag var på bowling idag! haha. Kanske andra gången i mitt liv som jag kommit över 100. Vidare till Anna på kvällen för Grammys galan med svennarna. Grymma framträdanden och mkt värdiga vinnare! Adele got it all but must say she deserved it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0