21/1


Gårdagen! Åkte ner down town med Ronja och träffade Paulina (två nya tjejer), åt och shoppade, mötte upp Jenny och åt igen. Satt då bara dock och tittade på när hon åt sin vardagliga sallad! På kvällen åkte jag hem till Lea med underbara tjejer och spelade spel och snackade. Härlig kväll, härlig dag! Måste säga att jag halkade igår med, sånt var riktigt läge sen jag höll på med, en riktig vurpa, men mitt huvud verkar hårt så inga större skador! men snabbt gick det tills man låg på marken och började fatta vad som hände. haha
Yesterday! Went down town with Ronja and met up with Paulina (two new girls here), ate and shopped, met up with Jenny and ate again. However, just sat and watched as she ate her daily salad! In the evening I went home to Lea with gorgeous girls and played games and talked. Lovely evening, lovely day! Must say I slipped yesterday too, was a long time ago I was doing those kind of things, a real overturn, but my head seems hard so no major damage! Everything went so fast until I was on the ground and began to grasp what was happening. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0