Life as we know it

Händer inte så mycket mer nu än jobb och träning, men det är sjukt vad tiden rinner iväg. Har inte tid till något. Åkte till starbucks igår och träffade sjukt mycket au pairer. Har nog aldrig varit så många au pairer på våra träffar innan. Kul! Fick också träffa en ny svensk som bor i mina trakter här. Och guess what!! Hon är från Norrköping! Äntligen någon som säger kaviiar som jag. Ronja Thiderman var namnet.
Skjutsade Sirrban till Ohare flygplatsen i morse. Trodde att jag skulle yra bort mig totalt när man fick höra om hur lätt det är att svänga av fel och hamna på helt fel vägar som kan ta dig hur långt som helst utan vändpunkt. Men herregud, det var ju busenkelt. Inte en orolig flicka i onödan här inte! Nee.

Kommentarer
Postat av: Siris mamma

Tack för att du körde henne! Ha en härlig tid i USA ! Hälsningar från Miss Malmö

2012-01-20 @ 21:11:15
Postat av: Linda

Ronja gick ju i min specialidotts-klass :D Jättehärlig tjej! Haha världen är liten!

2012-01-22 @ 16:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0