Upp med hakan

Dagarna bara flyger förbi. Men måste säga att jag är riktigt glad över att denhär veckan går över snabbt. "ta i trä". Har jobbat mycket mer än jag brukar , har inte kunnat träna som jag velat, städa, tvätta, ärenden, jobbiga barn, ständigt trött osv. Barnen kommer hem tidigare imorgon, halvdag i skolan, och på lördag jobbar jag från 2pm till 00. Sen hoppas vi på en lite mer jobbfriare vecka så jag kan hitta på mer saker. Ikväll när jag slutar klockan 8pm så drar jag, Anna och Jenny till gymmet och kör gärnet. Ska nog försöka att börja springa igen. Vet inte hur pass mycket bättre nya skor gör saken men hoppas på ett gott resultat = Ingen benhinneinflamation. Har en känsla av att ag aldrig kommer att kunna springa ordentligt igen. Men ger inte upp. Dags att plocka upp barnen från skolan nu. Tjolahopp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0