I love european families

 
Har haft en lugn och väldigt skön dag. Njuter av varje sekund, älskar chicago, älskar familjen jag bor hos nu, älskar allt som finns att göra, vädret, ja allt. Har inte varit vid poolen eller stranden så mycket på senare tid. Målet var ju att få den brunaste brännan jag någonsin haft men jag tror att jag lägger det på hyllan;) Det är en sak när man är på semester och ligger vid stranden, men eftersom jag bor här så är det så mycket i farten ständigt. Ja även fast jag är ledig.
 
Har umgåtts lite med familjen jag bor hos idag, gjort smycken och sett på film. En riktig tonnårsfim blev det men den var ju inspelad i Chicago så klart jag gillarn. "LOL" heter filmen. Fick en STOR överrasking på köksbordet med. En gigantisk donut bara för mig. Efter ett år av en familj som inte brytt sig ett skvatt om mig så känner jag mig nu så fylld igen. Fylld av glädje och kärlek. Familjen bryr sig verkligen, ser till att jag har det bra, hittar på saker i chicago, får komma och gå när jag vill men är ändå alltid välkommen till aktiviteter, frukost, lunch middag. Att känna sig medräknad. Europeisk familj är det bästa jag vet! It makes me miss you even more at home! Även fast jag inte vill lämna. Hah ja krångligt det där. Kommer nog sitta tårögd vid varje måltid hemma i sverige med min familj för känslan av familjekärlek. 
 
Dagen avslutades med lite mys hos Siribiri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0