Building my own road to walk on, strong and free

Ja nu har jag bannei mig uppdaterat ordentligt^^ Sitter inne på mitt rum och pysslar med dittan och dattan, stressad som vanligt, har mycket jag vill göra på samma gång, måste lära mig att göra klart ett projekt innan jag börjar på nästa. Planeringen spricker dock alltid. Alltid något som ska gå emot mig precis som försöken till att baka. Måste vara spegeln jag krossade för några år sen!!! Gick till banken för att fixa ett sparkonto i veckan. Fixade sparkontot men var tvungen att ha med mitt social security nummer för att komma in på internetbanken. Tillbaka nästa dag för att fixa med det. Var tvungen att logga in före 12 pm för att kunna byta lösenord. Gjorde det, men vad händer då såklart om inte att deras hemsida hakar upp sig precis när jag loggat in. Yeeeeiii, och nu funkar det inte att byta lösen. Tillbaka imorgon igen!! Ska väl försöka gymma, och pyssla med mina projekt igen, sen jobb, sen förhoppningsvis ner down town med än så länge Cilla och Zara, för att se vad för klubbar och barer Chicago har att erbjuda^^.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0