Busy week and a promise to keep

Nu mina damer och herrar har jag en ganska tråkig halvvecka framför mig. Eller jao tråkig. Det blir inte mycket egna planer. Mycket jobb eftersom min värdmamma är bortrest och sen så har jag massa plugg som ska vara klar på torsdag. Panik! Men Fredag så.... då börjar jag väl att leva igen! På lördag är det St Partick's day. Spännande spännande. Grön flod, gröna kläder, mycket människor! Kanske behöver jobba dock.
Har ju glömt att berätta om mitt nya löfte med. Ja så töntiga vi är men kan vara att bra sätt att komma iordning med bättre rutiner. Funkar inte för alla men vi får väl se om det funkar för mig. Sötsaker en gång i veckan, Wheat thins (crackers) en gång i veckan och ingen mat eller liknande efter kl 8 på kvällen måndag-torsdag. Om löftet spräcks så blir jag 10 dollar fattigare och Jenny 10 dollar rikare. Om hon spräcker hennes löften så blir hon 30 dolar fattigare och jag 30 dollar rikare;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0