Fast delivery

Var det inte igår jag skrev att jag väntar på dessa godingar?! Det var också då jag köpte dem. De är redan här:D Är super nöjd. Nu blir jag lång som sjutton! Har haft en bra dag. Upp som vanligt till halv 8 för ovanligtvis mötas av barnen framför Tvn pigga och glada. Körde dem till skolan, sen har jag suttit och ätit frukost och bara lullat runt på datorn. Tog en lång promenad/löprunda i 40-50 min med hunden. Haha jag har aldrig någonsin i mitt liv sett en så död hund efter det. Hon kunde inte röra på sig i en kvart. Andetagen gick tre ggr snabbare än en sekund. Så fort hon försökte resa sig upp la hon sig ner igen. Klarade inte av att drick för då kunde hon inte andas. Tror inte hunden gillar mig längre...Ne uch det låter hemskt. Men ne så är inte fallet, nu måste hon komma i form;) haha Jobbade sen i två timmar. Har varit stekande sol hela dagen. Shorts och t-shirt även för min del. Stekhett. Kanske inte är så konstigt att hunden var så död som hon var med all päls... Jaja, nu är klockan 8.30 pm och jag väntar på Jenny som ska plocka upp mig för ett grymt gympass som ingen av oss vill till. Men nae människor nu är det sommar, dags att röra på det man har igen. Hejsan svejsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0