Summer loves me and I love summer

Sol och bad! Ja nu är jag så sjukt taggad på sommar! Vill inte behöva ta på mig vinterjackan en gång till! Ska egentligen inte klaga eftersom den ordentliga vinteryran har hållt sig borta. Vi har inte fått mycket snö alls. Men när jag såg de här bilderna höll jag ju nästan på att smälta. Bruna ben, bad, varmt, färglatt. Kan det bli bättre? Jenny taggade till mig inför Thailand nästa år med. Kan ju inte göra något annat än att längta. Men Thailand får vänta för här ska det banne i mig bli en sjuk sommar! Värmen kommer hit också!
Har haft en lugn och vanlig dag med jobb. Inte så mycket nytt. Tror jag är på väg att bli sjuk igen:( Men det lilla jag känner nu kan jag väl leva med, hoppas på lite träning imorgon. Jenny och jag fattar verkligen inte hur vi kan ha varit sjuka så länge och så många ggr här. Amerikanska bakterier...hmm. Men det är inte bara det som känns segt. Håret känns nu mera som svinto istället för det silkeslena jag brukar ha och hyn är inte den bästa. En fin dusch med sveriges vatten skulle inte sitta fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0