Två flickor med flyt i oflytet

Haha ja vet inte om man kan säga så. Tur i oturen kanske, men tyckte att det satt fint;) Har varit ledig idag med och sov ut till 10.30. Tog en lugn dag med frukost, dusch och lite annat viktigt, sen blev det middag hos Zara och lite mer sydligare delar frammåt kvällen. Åt middag med Veronica och en australiensk tjej med. Det första Veronica visade var sitt stora köttsår på benet som hon hade tagit kort på. Hon hade fått en infektion i benet som var tvunget att skäras upp. Så nu har hon en stor köttgrop i låret. Mötte upp Luisa i stan och åkte hem till två av hennes amerikanska vänner som jag tror bor i Lake view...Dåligt minne som vanligt... Zara och jag drog mot cta tåget för att lagom hinna med metran hem 12.48am. Missar den såklart. åker tillbaka med cta en bit för att hoppa på ett annat tåg och sen ta taxi hem. Kommer till slutstationen och får se tåget som går hela vägen till Wilmette. Jaaaaaa! hoppade på den och gick i 30min till mitt hus. Vilket jäkla krångel för att komma hem, men tur i oturen så slapp vi betala taxi. Tre ggr den här veckan har vi haft sånt oflyt med tåg hem. Missat den, de har slutat gå osv.. Men vi har kommit hem varje gång utan taxi! Zara+Malin+tåg=?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0