GRATTIS MIN ÄLSKADE MAMMA!!! ÄLSKAR DIG SÅ FRUKTANSVÄRT MYCKET OCH SAKNAR DIG SÅ JAG SPRICKER!!!


GRATTIS MIN ÄLSKADE MAMMA!!! ÄLSKAR DIG SÅ FRUKTANSVÄRT MYCKET OCH SAKNAR DIG SÅ JAG SPRICKER! Klarar mig riktigt fint här borta och vet att du klarar dig fint hemma med men känslan av saknad finns i mig hela tiden. Önskar att jag kunde vara hemma och fira dig och krama om dig tusen ggr om, och bara prata, och skratta, och berätta alla knasiga dumheter vi alltid lyckas få till, och laga mat tillsammans, och äta din underbara mat, och klaga och irritera oss på dumma grejer tsm, och få och ge smakråd i affären, och mysa, och känna sig trygg.
Vill vakna upp efter en skön sovmorgon med ruffsigt hår, med nyvakna halvsvullna ögon och möta dig i köket sittandes med tidningen, likaså ditt hår som en berg- och dal bana och nattlinne med leende på läpparna. Lika morgontrötta båda två. Få höra ditt God morgon och kunna prata om vardagen eller något skumt som hänt. Sitta och äta frukost som tar sin tid. Bo med någon som verkligen bryr sig och mitt liv. På kvällen äta något riktigt gott framför tv;n, höra "Jag tror jag blir TOKIG, spola reklamen" eller sitta och skratta åt en trött mamma som inte vill bege sig från soffan till sängen även fast hon sitter sovandes ostadigt med huvudet och nickar huvudet bakåt var 10e sekund. Den bilden får mig att skratta varje gång:)
Har fått träffa både Linus och Pappa nu men återstår ytterligare 4 månader tills jag får krypa in i din famn. Känns jobbigt men vi är starka. Det finns ju inget som säger att vi inte klarar det här men sitter nu här med krokodiltårar i ögonen och tänker på allt vi gör tsm. Saknar dig massor! Du är så vacker topp till tå, utifrån och hela vägen in i hjärtat. Glöm inte bort det! Du är den finaste kvinnan för mig på jorden!  ÄLSKAR DIG MAMMA!!!!

Kommentarer
Postat av: Helén

Tack älskade unge! Linus förgyllde min födelsedagskväll och du med förstås eftersom vi skypade i 2 timmar med många skratt pga alla galna konstiga saker som sker. Händer sånt bara oss??

Massor med kramar från mamma

2012-05-08 @ 23:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0