Not one of my best days

Skulle ha pluggat igår kväll men somnade med kläder på, dator och allt i sängen, tänt överallt. Ja jag sov hela natten. Tur att jag satte klockan. Jobbade och fick iväg barnen till skolan sen slocknade jag i sängen igen till kl 12. Skypade med mamma och brorsan och sjöng födelsadags sång. Till skolan igen och fixa playdate till B. Skönt, fick lite extra egen tid.
Är inte alls deppig eller så för att pappa åkte hem igen men känns som att mycket tjocknade i huvudet för mig efter att de åkt och särskillt idag. Har så mycket viljor som jag vill göra under samma tider, men brist på tid och brist på pengar gör att jag måste ta ett steg tillbaka.
Vill ha svensk mat, mitt eget kök, vill bo eget, vill tjäna normala summor i lön, vill välkomna över vänner när jag vill, vill ha läkt tå så jag kan ha vilka skor jag vill och kunna springa och träna, vill tillbaka till min gamla mer tonade kropp (vill träna för det med min j***** tå sätter stopp), vill ha min cykel, vill att plugget ska bli klart idag, vill ha mobil så jag kan få tag på människor igen. Inte nog med allt det, det är massor av resor jag vill göra. Men självklart så är det pengar som svider på den biten mest plus tid. Niagara fallen, som jag inte vet om jag kan göra för värd familjen inte vet om de behöver mig den helgen som alla andra kan, New York med Sara, Miami för att häsla på Sofie, Australien med Veronica i 8 mån, backpacking i Asien med Jenny (Vilket är det som mest troligt blir av). Känns grymt med backpacking så håller verkligen tummarna.
Tjolahopp tjolahopp, livet kan inte alltid leka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0