Gryyyymt sugen

Sweet holy macaroni vad sugen jag blev på smörgåstårta! Det bara vattnas i munnen. Mamma nu vet jag vad jag vill ha första dagen jag kommer hem. Din kalla smörgåstårta!!
Annars så är barnen hemma idag från skolan. Jobbar från 8-5. Har varit en lugn morgon, med damsugning och städning i nästan hela huset och plugg. B har playdate och C är iväg och pluggar på Starren med värdpappan. Ska snart skicka in arbetet. Sen blir det att åka iväg till en tygaffär. B har fått för sig att sy en klänning för hand. Ska bli spännande att se hur det går. Om jag hittar något bra tyg så kanske jag med fixar ihop något spännande;) Ikväll ska jag hem till Jenny som är ensam hemma. Blir lite festligheter. Vi får se vart kvällen slutar! By the way, vi får tydligen bara äta fisk idag. Inget rött kött. Har något med påsk att göra. Har vi det i sverige egentligen med?:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0