Once upon a time

Mår ju nästan dåligt över att berätta om min dag. Har inte gjort ett skit under min lediga tid. Skypat, varit på banken och gjort lite småsaker men inget mer än så. Blir kvällsplugg. Har massor med förarbeten till weekendklassen näst nästa helg som ska vara inne på fredag. Ska ta mig i kragen! Men have to tell..... Lollapalooza är bokad!!!!! Det är en festival här i chicago i början av augusti. De kan nu räkna med mig och Siri stå med händerna i luften! ;D
Fick en fråga av någon anonym hur jag träffade Mike. Hade ju varit kul att få reda på vem som frågade med! Once upon a time... haha. Ne, men träffade på honom på gatan Down Town. Han jobbar med välgörenhet och är en sån där jobbig typ som står på gatan lite då och då och ska försöka locka till sig människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0