Titanic 3D

Jag och Jenny gick på Titanic biopremiär i vårt lilla område. Kan det ha varit max 10 pers i biosalongen kanske!? Så tråkigt är det att bo här, inget liv på människorna. Haha nerå, vi kör på i vår lilla bubbla, kunde ju sträcka på benen istället;) Laddade väskan med toapapper och solglasögon till eftråt för tåriga ögon. haha. Filmen var riktigt sjukt bra i 3D. Det blev så mycket djup i filmen och verkligt. Inte för att vi ville vara där, men det blev mäcktigt. Och grät gjorde vi, haha. Om 3D kommer till Sverige, seeeee den!!!!! Titanic är en av mina allra favoritfilmer.

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag såg den på bio igår. Titanic har varit en av mina stora favoritfilmer ända sedan jag var liten, så det var riktigt härligt att se den på bio och ett extra plus att den även var i 3D. :-D

2012-04-10 @ 08:43:38
URL: http://iryccah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0