Were gonna live like were dying!

Hade en riktigt kul helg i hegen. Flyttade in till Jenny i fredags. Köpte med oss Sushi och thaimat och slog upp en flaska vin. Det är så härligt att bara sitta och snacka vid en middag. Drog vidare på kvällen till Wrigley ville (vars viinte varit innan). Mysigt område med mycket sportbarer. Lördag morgonen åkte jag in Down Town med Sarah (tysk) för att gå på Art museum. Det var gryymt och stort. De hade allt. På kvällen fick jag äntligen krama om Anna riktigt hårt som på morgonen lämnade av sin familj som varit på besök på flygplatsen. Avslutade dagn med lite festligheter på en liten svensk hemmaplan, hos några svenskar som går på universitet inte alls långt ifrån oss.
På söndagmorgon blev det brunch med min värdfamilj och deras "gamlingar". Haha nerå men mina värföräldrars föräldrar. Åkte till Michigan shores och åt. Skulle vilja säga att det var som att äta middag på bröllop. OMG vad jag inte var klädd för bröllop!!!! Men blev en riktigt grym brunch med bra sällskap. Gillar deras "gamlingar". När vi kom hem bytte alla om och jag gick till mitt rum och sov, sen kom jag nog inte ut ur mitt rum igen. Energin var totalt utpumpad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0